آموزش آشپزی

طرز تهیه خوراک قارچ و هویج بخارپز رژیمی

طرز تهیه خوراک قارچ و هویج بخارپز رژیمی

خوراک قارچ و هویج بخارپز رژیمی یک غذای کامل سرشار از فیبر و پروتئینی برای کسانی که می خواهند یک غذای کم کالری اما مقوی را بخورند بسیار مناسب است.

خوراک قارچ و هویج بخارپز رژیمی

مواد لازم:
قارچ …………………………… ۴۰۰ گرم

هويج …………………………. ۲ عدد بزرگ

پياز ……………………………. يك عدد كوچك

فلفل دلمه اي ……………….. ۱/۲ عدد

روغن زيتون…………………. ۱ قاشق غذاخوري

نمك ، فلفل و زردچوبه …… به ميزان لازم

طرز تهيه خوراک قارچ و هویج بخارپز رژیمی:
كف ماهيتابه را با روغن چرب كنيد. بهتر است از ماهيتابه رژيمي استفاده كنيد. در صورت در دسترس نبود از ماهيتابه نچسب استفاده كنيد تا مواد بدون سوختن بخارپز شوند.

پياز ، قارچ، هويج و فلفل دلمه را در ماهيتابه ريخته و نمك و فلفل و زردچوبه را هم اضافه كنيد . زير حرارت را كم كرده و در ماهيتابه را بگذاريد و اجازه دهيد بخارپز شوند.

چون قارچ به اندازه كافي آب مي اندازد نيازي به اضافه كردن آب نيست و تا آب قارچ كشيده شود خوراك شما نيز آماده است.


برای مشاهده سایر آموزش آشپزی به صفحه اصلی مراجعه نمایید

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن